hmm joo. uutta pitikin rueta kirjottelemaan:)
mä en oo oikeen ikinä osannu kirjottaa mihinkään päiväkirjaan säännöllisesti. :o nyt vois vaikkapa kokeilla! tää vaikutti heti niin jees jutulta että pitihän se oma blogi tehä. ennoo vielä oikeen perillä kaikista näistä jutuista mut pitää rueta vaan opettelee<;
on jotenkin tosi hyvä fiilis! mä rakastan tanssimista ihan tosi paljon ja sain tänään viestiä että pääsen ohjaamaan syksyllä pikkusia! voi että tuli hyvä mieli siitä:)
ennen ku mä alotin tanssin nii mä en ikinä oikee tehny mitään mut sit äiti sai mut houkuteltua alottamaan tanssin, ja vooi että! mä rakastuin heti. mistään baletista tai semmosista mä en välitä mut show, hiphop ja disco niin ne on jotenkin niin mun juttuja :) sitä kantsis mun mielestä ihan kaikkien kokeilla! se ihan huomaamattakin parantaa kuntoo ja mieltä ! mutta jeps, kirjottelen myöhemmin lisää<: